IGAZGATÁSI SZÜNET

2022.12.22. - 2023.01.06.

 

A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Közgyűlés a 460/2022. (XI.10.) Korm. rendelet 1. § (1) bekezdésének b) pontjában kapott felhatalmazás alapján

a 85/2022. (XI.29.) önkormányzati határozatában a Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Önkormányzati Hivatalnál

 

2022. december 22. napjától 2023. január 6. napjáig

 terjedő időtartamra igazgatási szünetet rendelt el.

 

Az igazgatási szünet időtartama alatt a Korm. rendelet vonatkozó rendelkezései értelmében a Megyei Önkormányzati Hivatal

a feladatait nem látja el, az ügyfélfogadás nem működik és az elektronikus ügyintézés szünetel.

A Megyei Önkormányzati Hivatal az igazgatási szünet időszakában – a halaszthatatlan közfeladatainak folyamatos

és zavartalan ellátásával összefüggő beadványokat, megkereséseket – a jegyzo@szszbmo.hu e-mail címen fogadja.

 

TOP Plusz Információs nap a Megyeházán

TOP Plusz Információs napot szerveztek a Megyeházán, ahová a megye polgármestereit várták egyeztetésre, a következő 7 éves ciklus pályázati lehetőségeivel kapcsolatban. Oláh Gábor, regionális fejlesztési programokért felelős helyettes államtitkár az eseményen elmondta: az operatív programban a legtöbb forrást Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében használják fel. Közölte azt is, 2021-2027 között 1800 milliárd forintra pályázhatnak a települések a TOP Plusz programban.

Seszták Oszkár, a Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Közgyűlés elnöke elmondta, elsősorban települési önkormányzatok a kedvezményezettek, és kisebb mértékben egyházi intézmények és civil szervezetek is pályázhatnak. Köszöntőjében felhívta a településvezetők figyelmét, hogy a TOP PLUSZ első felhívásaira már lehet pályázni és kérte, hogy éljenek a lehetőségekkel, mivel soha nem látott mértékű fejlesztési forrás áll majd rendelkezésre településfejlesztésre az elkövetkező időszakban. 

Forrás: Sz-Sz-B megyei Sajtószolgálat

Fotók: Csutkai Csaba